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Re: Items - keine Bewegung, wenn nicht in Reichweite?

Verfasst: So 2. Feb 2014, 11:11
von Verlaeufer
Kann aber auch an Bukkit liegen bzw was wir gerade nutzen! (Soll ja angeblich etwas anderes sein)

Die stellen auch einige Sachen um, in ihren Dateien.

Re: Items - keine Bewegung, wenn nicht in Reichweite?

Verfasst: So 2. Feb 2014, 11:58
von DrNoD
Soll ja angeblich etwas anderes sein
Hört hört ^^

@ OP: Wurde dein Problem geklärt bzw die Frage beantwortet?

Re: Items - keine Bewegung, wenn nicht in Reichweite?

Verfasst: Mo 3. Feb 2014, 14:56
von TheRealB
entity-activation-ranges
Default: (animals: 32, monsters: 32, misc: 16)
Type: Integer
Description: Controls the range in blocks that entities will become "activated" - entities outside of this range will tick at a reduced rate to prevent server lag. When changed, these numbers can adversely affect gameplay, so edit with caution.

entity-tracking-ranges
Default: (players: 48, animals: 48, monsters: 48, misc: 32, other: 64)
Type: Integer
Description: Controls the range in blocks that entities will become "visible" or otherwise known as "tracked" to the client. Entities outside of this range will be invisible as they are not being rendered to preserve CPU usage and bandwidth. This is particularly useful for PVP servers, as turning down the player range will 'nerf' wallhacks and radar to some extent. Miscellaneous controls the range for item frames, paintings, dropped items, experience orbs, and sign text. Other is a general maximum limit for all entities on your server.

Wir arbeiten mit den standard Werten, also für Items die rumliegen ab 16 Blocks verlangsamt ab 32 entladen.

Alles andere führt nur zu Lags und entspricht nicht dem Standard vom Minecraft Server.

Re: Items - keine Bewegung, wenn nicht in Reichweite?

Verfasst: So 16. Feb 2014, 00:51
von Unreal1942
Wie schon geschrieben, das ganze ist so gewollt, daher /close. ;)

Re: Items - keine Bewegung, wenn nicht in Reichweite?

Verfasst: So 23. Feb 2014, 17:24
von Erntemaschine300
/archiv